21 Haziran 2012 Perşembe

serap tandan hediye çekilşi

HEDİYE ETKİNLİĞİM :)

Ben yaz tatili yaparken siz de boş durmayın istedim...Sizin için hediye etkinliği düzenleyip hem siz hem de ben eğleneyim istedim :)

Peki ne var bu hediye paketinin içinde?



  • 2 adet Golden Rose Oje ( 247-141 numara) cıvıl cıvıl renkler tam da size göre :) 
  • Bourjois Çanta Siyah
  • Golden Rose Volume Building Mascara*4 Siyah
  • Golden Rose Perfect Shine Lipstick-Kırmızı ruj 222 numara
  • Missi Lavanta kokusu güzel kıyafetleriniz mis koksun diye :)
  • Clarins Multi Active Jour-erken çizgileri azaltan krem 5 ml
  • Clarins Doux Exfoliant renk düzenleyici 10 ml
  • Clarins Cleansing Milk 10 ml
  • Deniz yıldızı toka-yaz tatilini anımsayın diye :)
  • Ve süpriz bir tester set kutusu ! (Sephoralar ve daha neler neler :) )
Hem belki tatil dönüşü Bodrum'dan size özel bir cici daha alabilirim :)) 

Ve gelelim etkinliğe katılım şartlarına :)

  • Tabi ki bloğumun takipçisi olmanız (google friend connect'ten)
  • Bloğunuzda, bloğumdan ve hediye etkinliğimden bahsetmeniz
  • Benim bloğum yok hiç olmadı diye üzülmeyin siz de katılabilirsiniz siz de twitter dan takip edin o halde :)   
  • Ve bu yazının altına iletişim bilgilerinizle birlikte yorum bırakmanız :)
Katılmak için son gün 14 Temmuz! Ertesi gün yapacağım çekilişle bir kişiye bu hediyelerimi göndereceğim :))

Sevgiler!
KATILMAK İÇİN:http://www.blogger.com/blogger.g?blogID=4855045233594049573#editor/target=post;postID=193068756549796286

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder