24 Mayıs 2012 Perşembe

süper bir saat çekilişi

Hediye Çekilişi: GUESS

KATILMAK İÇİN http://modaliza.blogspot.com/2012/05/hediye-cekilisi-guess.html








Haftaya güzel bir hediye ile başlamaya var mısınız?
Blogda hediyeler vermeyi, göndermeyi çok seviyorum. Çünkü biliyorum ki modaliza yı izleyen siz olmasaydınız bende ki bu şevk-heves çoktan kırılırdı. Size arada böyle hediyelerle teşekkür etmek boynumun borcu.
Kendim için, hiç aklımda yokken aldığım fakat sonrasında bir anda "Ben bunu neden blogda hediye etmiyorum ki!?" sorusu ile kendime geldiğim bir durum oldu:)

Saat&Saat mağazasından aldığım orjinal Guess marka bir bayan kol saati hediyem. Benim beğendiğim kadar umarım sizde beğenirsiniz. Garanti belgesi ve kutusu ile birlikte göndericem, kargo ücreti de bana ait. Siz sadece katılın ve şansınızı deneyin. Bende merak ediyorum kim kazanacak?

Çekilişe katılmak için;

- Blogumun izleyici olmanız

-  Ve çekilişi twitter, facebook veya blogunuzda duyurmanız benim için yeterli. (Şunu şunu yaparsanız +1 çekiliş hakkı gibi saçma şeylere hiiç girmiyorummm bile! )

 - Duyuru linkiniz ve size ulaşabileceğim bir mail adresini yorum olarak bırakırsanız sevinirim. Blogu izlemeye almayı da unutmayın! 
Sizi seviyooorummmm♥
BOL ŞANS

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder