22 Mart 2012 Perşembe

çekiliş


Hediye Çekilişim

Hediye vermeliyim ama ne diye düşünüp duruyordum.Aklımdan çok şey geldi geçti.Fakat bu aralar hem kurs hem iş derken aklıma gelenler için vakit bulmam çok zor. Düşündüm ,taşındım ve karar verdim .Evreka !! Duvar Stickerı + Header
Toplamda 4 adet hediyem var. Yani 4 kişiye gidecek :)
Hediyelerime çekiliş sonunda karışmaması için kod numaraları koyuyorum.


K1 - KUŞ KAFESİ DUVAR STİCKER'I (1 ADET )

P1- PRİZ DUVAR STİCKER'I (1ADET  )

F1- FARE KAPANI DUVAR STİCKER'I (1 ADET)
BENDE ÇOK SEVEREK KULLANIYORUM :)

H1- HEADER
1 Blogger arkadaşa da bloğuna uygun header tasarlıyorum.
KATILIM ŞARTLARI
1-İzleyicim olmanız
2-Bloğunuzda duyurmanız,yoksa facebook'ta da duyurabilirsiniz.
3-Bu postun altına yorum yazmanız.(Duyuru linki + eposta)
4-Çekiliş sonunda eğer, header,bloğu olmayan bir arkadaşa çıkarsa (çekilişi yenileyeceğim)
5-Çekiliş 30 Nisanda sona erecektir.Kargo karşı ödemeli olarak gönderilecektir

Bol şans diliyorum,katılmaya değer bulan herkese :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder