24 Şubat 2012 Cuma

zeys fashıon roomdan çekiliş

22 Şubat 2012 Çarşamba

Hediyem Vaarrrrrrrr!!! Giveaway!!!

Blogumu actıgımdan berı hem cok guzel dostluklar edındım hem de bır suru ınsanla tanısma, konusma sansım oldu. Blogumu cok sevıyorum :) cocugum gıbı derler ya :) Daha cok yenı sayılırım ama 350 kısı olmanın serefine de sıze bır hedıye vermek ıstedım.

Daha once tekstıl sektorunde oldugumuzdan bahsetmıstım bazı postlarımda. O yuzden bzm de urettigmz bır cantayı sıze hedıye vermek ıstedım. Aynısından bende de var suan ve cok kullanıslı. Benım gıbı cantasının ıcıne cok sey koymayı sevenler ıcın ıdeal.

Resimler evde çekildi. Ne kadar anlaşılır bılemıyorum o yuzden.Uzunlugu 40-45 cm kadar.Boyu da 30 cm cıvarında yanı kucuk bır canta sayılmaz. Ustundekı zımbalar elyapımıdır.Capraz da kullanılabılıyo takıp cıkarılan askısı sayesınde.  Aslında ustundekı kalp yuzunden sevgılıler gunune yetıstırıcektım ama olmadı.

Klasik seyler var ya :) Onları da yaparsanız cok memnun olurum :)
Blogumun izleyicisi olmak
Cekilişi Blogunuzda, Facebook ve Twitter'da duyurmak
Bu postun altına isminizi, mail adresinizi yorum olarak bırakmak

Cekılısı Random.org ıle 7 mart gecesi yapmayı dusunuyorum. 15 gun var yanı :)

This is a Giveaway post!! i am giving a present in honor of my blog. Length: 45cm, Height :30 cm
To win this bag,
You must follow my blog
To announce this giveaway in your blog,facebook and twitter
to leave your name and mail adress as a comment under this post..

The contest will end 7th of march with random.org..You have 15 days :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder