26 Şubat 2012 Pazar

yıldızlı makyajdan çekiliş

my giveaway:)

my giveaway:)
hediye;)

19 Şubat 2012 Pazar

BOBBI BROWN İSTEYEN:) HEDİYEM VAR :)

gece 01:00 ben size cekilis yapmak icin yazi hazirliyorum:)

hediyelerim ojeler hariç diğerleri sadece swatch yapılmıştır .
bobbi brown fondoten (honey rengi)
e.l.f cool bronzer
e.l.f complexion perfection (umarim dogru yazmisimdir)
birde benim gibi oje delisi illaki oje vermeli ben cunku ojeli cekilislere bayiliyorum bunlarda rapsodi marka ojeler

ben arti cekilis hakki v.s. yapmicam:( onlari yanlis hesaplarim v.s. hak gecmesin

cekilisim icin olmazsa olmazim blogumu takip edilmesi cekilisimin resimli olarak varsa blogunuzda , faceinizde , twitterinizda ama oncelikle blogunuzda:) duyuru yapilmasi:) (her bir katilimi tek tek kontrol ediyor olucam , yoksa gecersiz olacak:( )
birde blogum hakkinda ne dusunuyorsunuz yazarsaniz sevinirim.immm baska bir sey istemiyorum.

cekilisim 1 ay sursun dimi:) 20 mart son gun:) 1 ay sonra random org dan belirleyip kazanani acikliyacagim.

kargo ucreti aliciya aittir(umarim anlayisla karsilarsiniz)ya

ben bu yaziyi boyle arka arkaya yazmiyorumki satir araligi satir basi her bisi varda niye kut kut yanyana yaziyor bilen varsa bana yardim edebilirmi:((acaba duzeltme yaptim oldumuki:)
katılmak için : http://www.yildizlimakyaj.blogspot.com/2012/02/hediyem.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder