24 Şubat 2012 Cuma

makyaj tutksundan süper bir çekiliş
 
İlk çekilişimi tam olarak iki hafta önce yaptım. Biliyorum, yeni bir çekiliş yapmak için daha çok erken, ama bundan şikayetçi değilsinizdir, değil mi? :P

İlk çekilişim henüz bitmedi, yani katılmayanlar ona da katılabilir! O çekilişteki niyetim daha çok üye kazanmaktı, ve iki hafta içinde 300 üyeye ulaştım, ve bu yüzden hepinize kocaman bir teşekkür borçluyum. Daha demin üye sayıma bakıp '300'ü gördüğümde sevinçten deli gibi sırıttım.

Şimdi, gördüğünüz gibi ilk çekilişime 250'ye yakın katılım oldu. Bu beni hem sevindirdi, hem de üzdü, çünkü bu kadar çok katılım olunca herkesin kazanma ihtimali düşüyor. Bu yüzden herkese ikinci bir şans verip ikinci bir çekiliş yapmaya karar verdim.

Peki ne kazanabilirsiniz?


Clarins Soins Eclat Seti! Içinde tam boy Clarins Daily Energizer Cream kremi var, ve Daily Energizer Wake Up Booster Tonik ve Daily Energizer Ceansing Gel Temizleyicisi de kücük boylarda yanında hediye olarak geliyor. Bu seti kendim için de aldım iki defa, ve gerçekten çok memnunum. Clarins'in bu kremi hakkında daha önce de bir yazımda bahsetmiştim (şuradan okuyabilirsiniz). Isterseniz daha detaylı bir yazı da yazabilirim, bunu sadece yorumlarda belirtmeniz yeterli.

Işte bugün bu setten tekrar kendime almaya gittiğimde, size de alayım dedim bir tane.

Yarışmaya katılmak için yapmanız gereken şeyler her zamanki gibi şöyle...

1. Blogumun takipçisi olmalısınız.
2. Bu çekilişi resimi kullanarak blogunuzda duyurmalısınız.
--
(Blogunuz yoksa, Facebook ya da Twitter'de paylasin.) --
3. Aşağıya yorum olarak bana mail adresinizi ve blog linkinizi vermelisiniz.


Katılmak için son gün: 16 Mart 2012 (doğum günüm :P)
Kazanan kişi random.org ile seçilecektir.

Şimdiden teşekkürler, ve katılan herkese bol şanslar!
Photobucket

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder