26 Şubat 2012 Pazar

MAKYAJ BAVULUMMMDAN SÜPER ÇEKİLİŞ

24 Şubat 2012 Cuma

150. Kişi ve İlk Blog Çekilişi


Sonunda 150 kişi olduk. İzleyen, yorum yapan herkese çok teşekkür ederim. Hediyelerle değil de yazılar yoluyla belli bir sayıya ulaşmak istedim. Artık hediye zamanının geldiğini düşünüyorum.
Liste halinde kutu içerikleri yayınlamayı sevmiyorum. Sizin için dolu dolu bir kutu hazırladım, hatta laf aramızda kapağı biraz zor kapattım. İçinde MAC pigmentten John Frida ve Dove saç serumlarına, bronzlaştırıcı mendilden allığa, Mavala ojeden banyo tuzlarına ve benim de çok faydasını gördüğüm enerji taşlarına kadar pek çok ürün var. İçine herkese uyacak ürünler koymaya çalıştım, umarım hoşunuza gider. Tam 13 ayrı ürün var kutunun içinde :)
Katılım şartlarını oldukça basit tuttum; çünkü yeni insanlarla tanışmak istiyorum:

1. İlk şart olarak blogumun izleyici olmanız gerekiyor.
2. Bu postun altına mail adresinizi de içeren bir yorum bırakmalısınız.
3. Eğer blog sahibesi iseniz ve blogunuzda tanıtırsanız +1 çekiliş hakkı elde edeceksiniz
4. Twitter yada Facebook hesabım olmadığı için lütfen bu yollardan tanıtım yapmayın, ne yazık ki kontrol edemeyeceğim.
5. Yapmayacağınıza eminim ama izleyicim olmayan kişileri ve birden fazla yapılan yorumları eleyeceğimi belirtmek isterim.

Son gün 16 Mart 2012 Cuma günü
Herkese iyi şanslar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder