26 Şubat 2012 Pazar

kozmetik deneyimlerinden koca çekiliş

2 . çekilişime herkesi beklerim




2.çekilişimi başlatıyorum saç ağırlıklı bir kutu hazırladım neler varmış bakalım



1. bioblas şampuan- kendime aldığımdan aldım hediye için kepek olmasa da saçımda kepeğe karşı etkili olanı en beğendiğim çeşidi.
2. good health ozon şampuan- lila kutudan çıkmıştı şampuan değiştirmeyi sevmiyorum denemek isteyen olur diye kutuya onu da koydum.
3. avon incandessence 30ml- çok sevdiğim bir koku elimde 3 5 tane var heryerden karşıma çıkınca birini koydum kutuya.
4.tokalar- kendim pek takmam toka ama bunları şampuanları alırken gördüm aldım çekiliş için.
5. taft saç köpüğü- her eve lazım bir köpük acil durum kurtarıcısı.
6. bioblas koruyucu ve şekillendirici saç kremi- bayılıyorum kendisine siz de deneyin istedim.
7. remigton 19 mm saç maşası: en son aldıgım saç maşamla beraber 3 saç maşam oldu, birini paylaşmak istedim. bir yıl kadar kullandım hala bir yıl garantisi duruyor. o fön ucu gibi ucu nerede hiçbir fikrim yok ama kutusu, garanti belgesi ve koruyucu kılıfıyla beraber yollayacağım.


şimdi bu hediyeler bir şanslı izleyicime gidecek çekilişe nasıl katılacaksınız
  • izleyicim olmanız tek şartım. izleyicim olup yorum bırakmanız çekilişe katılmanız için yeterli.(blogum hakkında bir kaç yorum da eklerseniz sevinirim bana da dönüt olur)
fazladan katılım hakkı için:
  • twitterdan izlemeniz +1  duyurmanız +1 
  • facebook aracılığıyla duyurmanız +1
  • blogunuz varsa ordan duyurmanız  +2 katılım hakkı yapıyor. 
 çekilişe son katılım tarihi: 27 şubat 2012 
28 şubatta da sonucu açıklamayı düşünüyorum. 
salı günü gelecek olan kargomla beraber bir de cilt ürünleri ve oje severler için ojelerden oluşan bir çekilişim olacak.




KATILMAK İÇİN http://kozmetikdeneyimleri.blogspot.com/2012/01/2-cekilisime-herkesi-beklerim.html#comment-form

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder