26 Şubat 2012 Pazar

gırla fikir den süper çekiliş

14 Şubat 2012 Salı

hediye cekilisim

Bloğumu açtığım günden beri aklımdaydı bir hediye çekilişi yapmak.Eski bir blog okuyucusu yeni bir bloger olarak çekilişleri hep sevmişimdir :)  Hafta başı başlamayı düşünmüştüm fakat fotoğraflamaya vaktim olmadı. Şimdilik ufak bir çekiliş olmasını istedim çünkü bloğumda belli aralıklarla böyle çekilişler yapmayı düşünüyorum.Şansınız açık olsun arkadaşlar.

İşte hediyelerim:










hediyelerimin toplu hali
1- Leopar desenli saç aksesuarı

2-Mac Whitening Two Way Cake Powder : MAC kalitesini bilener bilir. Bu pudrayı kuzenimin düğünü için almıştım.Günlük makyajda fondoten bile kullanmadığım için bu pudrayı sadece kuzenimin kınasında ve düğünüde kullandım.Bilmeyenler için bahsedeyim. Pudra 3 katlı. ilk 2 katında farklı iki tonda pudra var. son katında ise süngeri mevcut.Kutusu kayıp düğün telaşında uçtu biryerlere.

3- Mango Clutch : Arkadaşlar yandan takabilmek için sapı vardı. Fakat fotoğrafı çektikten sonra unuttuğumu farkettim. Çekiliş sonunda kazanana gönderilecektir.


 KATILIM ŞARTLARI

1 - İZLEYİCİM OLMANIZ

2-  BLOĞUNUZDA  DUYURMANIZ .( BLOĞU OLMAYAN ARKADAŞLAR FACEBOOKTA   DUYURUP LİNKİNİ GÖNDEREBİLİRLER )

3- BU POSTA YORUM BIRAKMANIZ - DUYURU LİNKİNİZ , ADINIZ VE MAİL ADRESİNİZ İLE BİRLİKTE.

ÇEKİLİŞ 3 MART CUMARTESİ SONA ERECEKTİR. PAZARTESİ KARGO ÜCRETİ ALICIYA AİT OLMAK ÜZERE GÖNDERİM YAPILACAKTIR. SONUCU RANDOM ARACILIĞI İLE BELİRLEYECEĞİM.
ŞANSINIZ BOL OLSUN

çekiliş sonunda hediyelerini gönderdiğim arkadaş biraz şaşırabilir.çünkü yanında göndereceğim sürpriz hediyeler sevilebilecek cinsten :)

1 yorum:

  1. katılımın ve ayrıntılı anlatımın için teşekkürler canım. şansın bol olsun :)

    YanıtlaSil