27 Şubat 2012 Pazartesi

GÖKYÜZÜ KOKUSUNDAN ÇEKİLİŞ VARRRRRRRRRR

Çekilişim Var! (:


Yeniden bir çekilişle karşınızdayıım (: Baya karma ve vücut kremi ağırlıklı bir çekiliş oldu, umarım beğenirsiniz (: Genellikle sevdiğim ve kullandığım ürünleri seçmeye çalıştım (: Ürünlere yakından bakacak olursak:


The Body Shop Body Butter: 200ml. Kokusu muhteşem (: Bu kocaman kremin kokusuna dayanamayarak koklamak için jelatinini açtım, sizler için alındı (:


Queen Helene Ballı ve C Vitaminli Maske: Bu maske hem nemdirme hem temizleme işlevine sahip (: Yarısından azı kullanıldı, çok fazla maskem olduğu için çekilişe koyup denemenizi istedim (: Gerçekten cildi rahatlatıp ferahlatıyor.


Vaseline Vücut Losyonu ve Arko Nem Mango ve Mandalinalı El Kremi: Bir krem delisi olarak birkaç çeşit krem koymak istedim (: Mangolu el kremi harika kokuyor (: Sizler için alındı.


Watsons Magic Lipbalm: Çok sevdiğim lipbalmlardan biri olduğunu yazmıştım burada (:  Sizin de denemenizi istedim (:


Flormar Allık: Bunların numaralarına bakmayı unuttum malesef :S Allık çok işlevli, hem iki rengi kullanıp allık olarak, ayrı ayrı da birini daha açık renkli bir allık olarak koyu renkliyi bronzer olarak kullanabilirsiniz. 

Color Me Pudra ve Far: Pudra birçok cilt tonuna uyumlu renkte, farların rengini de beğenirsiniz umarım (: Sizler için alındı bunlar da.

Ojelerin sol taraftaki 4 tanesi bana bir çekilişten çıkmıştı, ama ben pek oje kullanmadığım için çekilişe koydum, diğerlerini sizler için aldım (:


Flormar Waterproof Eyeliner: Gayet kalıcı, siyah bir göz kalemi.

Alix Avien Shineplus Ruj: Numarası 1 gördüğünüz üzere, kırmızı renkte. Testerını denediğimde rengine bayılmıştım. Sizler için alındı bu da. Çok cart bir kırmızı değil, http://www.alixavien.com.tr/urun-detay/88/shineplus-ruj.aspx bu linkten rengine bakabilirsiniz (:

The Body Shop Tea Tree Lekeler İçin Solüsyon: Sivilce veya güneş lekelerinin üzerine sürdüğünüzde lekelerinin görünümünü azaltıyor. Sizler için alındı (:


Elidor Düz Saçlar İçin Durulanmayan Bakım Kremi Testerları

Nivea Çilekli Sabun: Duşta kullanmak için ideal. Mis gibi kokuyor (:

 

Flormar ve Stila Rujlar: Bu rujlar da bana bir çekilişten çıktı. Nude tonlarda rujun bana gitmediğini düşündüğüm için belki isteyen olur diye çekilişe koymak istedim, yoksa boşu boşuna dolap bekleyeceklerdi.

Bunların yanında birkaç süpriz hediyem de olacak sizlere (: Aslında süpriz değillerdi, fakat fotoğraf çekmeyi unutunca süpriz olmak zorunda kaldılar (:

Gelelim çekilişe katılmak için yapmanız gerekenlere:

1. Bloğumun izleyicisi olmak (Zorunlu şart)

2. Twitter'dan duyurmak (+1 hak)

3. Facebook'tan duyurmak (+1 hak)

4. Bloğunuzda duyurmak (+2 hak)

5. Blogrollunuza bloğumu eklemek (+3 hak)

İlk şart dışındakiler zorunlu değil. Fakat size artı haklar kazandıracak hepsi de. Facebook'ta ve Twitter'da güvenlik için duvarınız kapalıysa paylaşımlarınızı kontrol edemeyeceğim için o hakları sayamayacağım, o yüzden duvarınızın açık olmasına dikkat edin lütfen. Tüm linkleri kontrol edeceğim.

Bu şartları yerine getirdikten sonra paylaşım linklerinizle birlikte yorum yazmanız gerekiyor.

Çekilişi kazanan kişi kullanılan ürünleri istemezse onları çıkarıp da yollayabilirim. 

Çekiliş sonucu random.org la belirlenecektir ve kargo ücreti bana ait.

Son katılım günü 9 Mart.

Herkese bol şans (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder