26 Şubat 2012 Pazar

elilicFashıon dan süper çekiliş

23 Şubat 2012 Perşembe

İlk ÇEKİLİŞİM Hediyem Varr!

Ne zamandır heves ettiğim çekiliş olayına bende katılmaya karar verdim ve sizler için harika bir hediye seçtim :) Aşağıdaki çok şık kilim desenli pançoyu bu çekilişe katılan arkadaşlarımdan birine hediye ediyorum.Ürün kesinlikle hiç kullanılmamış ve etiketlidir.

Yapmanız gerekenler ise:
1.Blogumun izleyicisi olmanız (sağ üst köşede izle butonu var)
2.Blogunuzda çekilişi duyurmanız resim ile birlikte.
3.(Twitterdan beni takibe alarak çekiliş linkini vererek duyurmanız gerekmektedir.https://twitter.com/#!/elilicfashion (+1hak)
MAİL ADRESİNİZİ yorum olarak bu postun altına ve blog linklerinizi vermeyi unutmayınız.
Hepsi bu kadar:)
Kargo ücreti bana ait olup yurtdışı gönderim yapılmayacaktır.
çekiliş random.org aracılığıyla yapılacaktır.
Herkese iyi şanslar:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder